Tag-arkiv: pædagogik

Fusionér fængsler og børnehaver

Statsfængsler må ikke længere hedde statsfængsler, eftersom det åbenbart er krænkende for de indsatte såvel som for den uetisk-uduelige ledelse af Kriminalforsorgen. Derfor har ledelsen af den uetiske kriminalforsorg fundet på nye navne, der ikke bare er uetiske i al deres slattenhed, men også er gode, fordi de er faktuelt forkerte.

Det betyder eksempelvis, at Svendborg Arrest fremover er en del af Institution Odense Å, som Svendborg ikke ligger i nærheden af; Arresthuset i Århus hedder nu Institution Gudenåen, eftersom denne å ikke ligger i Århus; og Arresthuset i Køge er en del af Institution Isefjord, idet Isefjorden ligger på den anden side af Sjælland i forhold til Køge.

Vores plan

Uetisk Råd er begejstret over, at ingenting må hedde det, som det er. Man kunne på samme måde begynde at omtale Christiansborg som Facilitet Tyrkiet, eller Roskilde “Universitet” kunne skifte navn til Cubaskolen. Rådet er derfor helt uenigt med en tillidsrepræsentant, der udtaler sig om sagen i Fængselsforbundets fejlagtigt stavende medlemsblad :

De nye navne møder derfor lidt hovedrystende reaktioner, når man ringer rundt i landet. Fængselsforbundets tillidsrepræsentant i Statsfængslet i Sønder Omme, Peter Kempf Petersen, lægger for eksempel ikke fingrene i mellem, når han karakterisere[r] fængslets nye institutionsnavn: ’Institution Omme Å’.

”Det navn kunne man lige så godt give til en børnehave. Der er jo ikke noget, som indikerer, at det er et fængsel,” siger han og fortsætter: ”Jeg fatter ikke en dyt af det her. Det er noget pædagogisk bavl. Det næste er vel, at vi skal gå rundt i lilla uniformer.”

Uetisk Råd har dog ladet sig inspirere af tillidsmandens sammenligning med børnehaver; for hvorfor ikke integrere fængsler og børnehaver? Landets ‘daginstitutioner’ er jo i forvejen en slags fængselslignende centre, hvor venstreorienterede pædagoger hjernevasker børnene ved hjælp af aktiveringsmetoder, der kunne være udtænkt i de sovjetiske Gulag-fangelejre; og det er derfor oplagt at fusionere landets børnehaver daginstitutioner med fængslerne institutionerne, der jo omvendt minder om en slags hoteller, hvor kriminelle får lommepenge for at opholde sig en tid.

En fusion vil også give endnu bedre muligheder for at lade indvandrerbanderne og de øvrige dele af den organiserede kriminalitet rekruttere i børnehaverne, ligesom de pædofile indsatte klienter kunder vil få nye jagtmarker at boltre sig på i landets vuggestuer og dagplejer.

Flere penge til kærlighed, demagogi og Jan Hoby

En rigtig klog og dygtig socialpædagog ved navn Jan Hoby har forklaret, at der aldrig er råd til “kærlighed”, dvs. offentlig velfærd, dvs. flere socialpædagoger. Derimod er der altid råd til “krig og militær”, hvilket Hoby ikke kan forstå.

Uetisk Råd er helt enigt i denne demagogiske fordrejning af virkeligheden, og Rådet undrer sig over, hvorfor Jan Hoby (der er tilhænger af massemorderen Lenin) aldrig er blevet udnævnt til finansminister, leninistisk diktator eller simpelthen gud for offentlige budgetter.

Jan Hoby, offentlige udgifterJan Hoby har jo fuldkommen ret! I 2014 udgjorde udgifterne til civilt og militært forsvar trods alt hele 22,6 milliarder kroner, hvorimod de offentlige udgifter til boliger, sundhed, kultur og fritid, undervisning og sociale overførselsindkomster m.m. kun udgjorde sølle 824,1 mia. kr.

Som alle med bare en lille smule forstand i hovedet kan se, ville det forbedre samfundets indretning helt vildt meget, hvis man nedlagde militæret og brugte alle pengene på flere socialpædagoger og servicering af Jan Hobys andre behov, alt imens russiske soldater også ville sørge for at sprede yderligere hygge og varme blandt danske kvinder og børn.

Hvorfor er der ingen andre end den socialdemagogiske matematikmester Jan Hoby, der har fået denne fremragende idé?

Tak til Helle Hinge

En lærebog, der skal bruges til undervisningen af kommende folkeskolelærere, viser sig at være fyldt med fejl. I bogen, der er forfattet af en vis Helle Hinge*, bringes der eksempelvis fejlagtige oplysninger om Romerriget: Bogen påstår, at romerne brugte slaver som soldater, skønt det kun var borgere med en vis formue, der måtte være legionærer, og bogen bringer desuden fejlagtige oplysninger om oprørslederen Spartacus, idet forfatteren anvender filmen Spartacus som kilde(!) og ignorerer den faktiske historie.

Uetisk Råd er begejstret over, at imbecile mennesker som Helle Hinge skal skrive lærebøger til landets i forvejen fordummede seminarister, men Rådets begejstring blev næsten ekstatisk, da det kom frem, hvor indoktrinerende bogen i virkeligheden er; således mener forfatteren bl.a., at

  • folkeskolen ikke må holde jul,
  • kongehuset skal nedlægges,
  • de kristne helligdage skal afskaffes,
  • burkaer skal accepteres,
  • religiøse fanatikere skal imødekommes,
  • folkekirkens grundlovssikrede status skal afskaffes,
  • nationalitetsfølelser bør afskaffes,
  • Israel skal straffes, og
  • Asmaa Abdol Hamids hovedtørklæde er dejligt.

Helle Hinge viser sig dermed som en sand forkæmper for sharia-staten, og hvis ikke skrigeballonen Karen Thisted allerede var blevet udnævnt til Årets uetiker, ville Hinge stå stærkt i konkurrencen om den eftertragtede titel. I stedet må Helle Hinge nøjes med at afvente kamelrytternes magtovertagelse; herefter vil hun sikkert kunne få en plads som medhustru til én af de nye magthavere (hvorved hun omsider vil kunne få sig en rigtig mand og dermed udfylde sin bestemmelse i samfundet).

*) Øøødd, latterligt navn, mener Uetisk Råd. Helle Hinge burde hellere kalde sig Helle Himmler.

Hængerøv og hvad deraf følger

I anledning af, at en skole vil forbyde hængerøvsbukser, kan Uetisk Råd med fornøjelse præsentere sin omfattende redegørelse for fordele og ulemper ved denne beklædningsform; først fordelene:

  • Når bukserne allerede er nede om knæene, er det lettere for lærerne at bruge spanskrør m.v. mod de dovne og tåbelige elever.
  • Når drengene bærer hængerøvsbukser, er det lettere for pædofile mænd at få uhindret adgang!
  • Brugen af hængerøvsbukser er dels tegn på den stadigt mindre respekt for lærergerningen, dels på moralens og samfundets almindelige opløsning.

Dernæst ulemperne:

Uetisk Råd ønsker på denne baggrund at gøre hængerøvsbukser lovpligtige for underklassens børn (og voksne!), mens Rådet til gengæld går ind for et forbud mod kærlighed.

Styrkelse af specialundervisningen

kzlejreDet er en kendt sag, at antallet af skolebørn med behov for specialundervisning stiger. Landets kommuner er løbende nødt til at afsætte flere penge til dette område, og det går ud over andre og vigtigere sager såsom indkøb af våben mv.; desuden har de tåbelige pædagoger frit slag med at finde på stadig mere bizarre undervisningsformer, der skal anspore alle de dumme unger til at fatte de ting, som de ellers i al deres dovenskab ikke gider beskæftige sig med.

På denne baggrund finder Uetisk Råd det magtpåliggende, at der straks findes en løsning på dette problem, og en af Rådet nedsat kommission er derfor (i forlængelse af Rådets folkeskolepolitik) nået frem til, at den eneste rigtige løsning er at sætte de dummeste børn i koncentrationslejr. Her vil de kære små have optimale muligheder for at koncentrere sig om arbejdet uden at blive forstyrret af lallende billedkunstlærere osv.osv.osv., og desuden vil de kunne opleve glæden ved at blive gjort fri igennem arbejde.

Miljøskadelig ophugning af færger

I den seneste tid har der været en del polemik omkring danske færger, som bliver sendt til Indien for at blive skrottet. Dette har fået megen kritik i den danske “verdenspresse”, eftersom der er mange børnearbejdere at forefinde på disse strande, hvor færgerne hugges op. Uetisk Råd forstår simpelthen ikke kritikken. Der er ingen, absolut INGEN reelle argumenter for, at vi ikke burde sende vore færger til den indiske kyst. Uetisk Råd støtter udbredelsen af børnearbejde. I nord, syd, øst og vest.

I forlængelse af ovenstående tilføjer et rådsmedlem:
I spørgsmålet vedr. placering og/eller skrotning af de gamle storebæltsfærger er meldingen fra Uetisk Råd ganske klar: Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget, og derfor er efternævnte forslag kommet på bordet: Man hugger skibet op i dele, og stedfæster dem som legeredskaber på kommunernes specialskoler. Asbesten, olieudslippet og de farlige luftarter vil diskret sætte en stopper for adskillige parasitter på samfundets udviklingsbetingelser, heriblandt: 1) dumme børn, 2) pædagoger og 3) fingermaling. Uetisk Råd har sendt denne affaldsløsningsmodel til bl.a. Rusland, USA og Tyskland, da den uden modifikationer kan overføres til spørgsmålet vedr. skrotning/afskaffelse af atomaffald.