Ifølge DBU kræver de danske kvindelige fodboldspillere en lønstigning på hele 342 procent i den nye landsholdsaftale med DBU. Boldspilunionen har i stedet tilbudt en stigning på 46 procent.
I Uetisk Råd er vi ligesom DBU bestyrtede over, at kvinder overhovedet tror de befinder sig i en position, hvor de har ret til at forhandle noget som helst. Vi mener nemlig ligesom DBU, at kvinderne bør kende deres plads på og uden for banen. Derfor kan de godt glemme alt om en lønstigning på 171 kr. årligt, når de høje herrer i DBU nu har besluttet, at 23 kr. bør være nok.
At DBU overhovedet nedværdiger sig til at indgå i dialog med de kvindelige spillere, er for Uetisk Råd ubegribeligt. Vi ville i DBU’s tilfælde blot have henvist spillerne til Uetisk Råds bekendtgørelse af 12. juni 2005, der besvarer alle tænkelige spørgsmål vedrørende kvindefodbold.
Det har hele dagen været muligt at få en kommentar fra TV2’s fodboldekspert Flemming Toft om situationen, men der var imidlertid ingen af Uetisk Råds spørgsmål, hvortil svaret “Hutte-li-hut” gav nogen mening.
Et tysk togselskab vil genindføre kupéer, der er forbeholdt kvinder, sådan at disse ikke bliver udsat for overgreb fra mandlige medpassagerer. Initiativet kommer som følge af nordafrikaneres masseovergreb i Köln og andre steder i forbindelse med den festlige nytårsfejring og kan sammenlignes med det islamiske hovedtørklæde, der ligeledes har som formål at sætte kvinden fri ved at undertrykke hende under aggressiv mandlig seksualitet.
Uetisk Råd jubler over denne ud-/afvikling af samfundet, og Rådet opfordrer til, at man også genoptager en gammel skik fra Afrika, hvor kvinder bevidst ødelagde deres udseende for at gøre sig så uattraktive, at de arabiske slavehandlere ville lade dem være i fred, fordi de ikke længere havde nogen økonomisk værdi som (seksuelle) slaver. Det ville selvfølgelig også være uetisk at lade kvinderne beholde deres smukke udseende, sådan at de kunne nyde godt af de arabiske købmænds handelstalenter; men Rådet finder dog, at den mest uetiske og dermed bedste løsning er den aktive ødelæggelse af kvinders udseende.
UR forventer, at justitsminister Søren Pind vil sætte eventuelle tilbageværende politistyrker ind i kampen for at opnå dette mål.
Biskoppen i Roskilde, Peter Fischer-Møller, har længe været Uetisk Råds betroede medarbejder og agent på det folkekirkelige område. På ægte journalistisk vis har Rådet nu ladet en anden af sine medarbejdere interviewe biskoppen for at høre mere om hans syn på dæmonisering.
Peter Fischer-Møller, er det rigtigt, at du advarer imod dæmonisering, sådan som du lige har fortalt mig?
»Det er helt rigtigt, ja. Vi skal passe meget på, at vi ikke dæmoniserer, for hvis vi dæmoniserer folk, gør vi dem til dæmoner, og det er jo ikke så godt.«
Har du nogen særlige grupper eller enkeltpersoner i tankerne?
»Ja, for eksempel burde vi nok tale pænere om Satan. Jeg mener: Bare fordi han er Satan, er det jo ikke ensbetydende med, at han er Djævelen selv.«
Jo, det er det jo faktisk!
»Nå ja, det kan man sige, tihi. Men vi skal i hvert fald passe rigtig meget på, ja vi skal. Jeg er selvfølgelig ikke selv satanist, men det betyder jo ikke, at vi skal gå i den anden grøft og uden videre skal forsage Djævelen og alle hans gerninger og alt hans væsen!«
Men det er jo ellers præcis det, folkekirken gør i sin trosbekendelse?!
»Ja … ja, jo, det kan du selvfølgelig have ret i, når du absolut vil stille det op på den måde. Men det gælder på mange andre områder. Vi kunne for eksempel nævne de rabiate imamer. Altså, bare fordi de siger, at de går ind for stening og piskning af uskyldige kvinder, er det jo ikke ensbetydende med, at de går ind for stening og piskning af uskyldige kvinder! Her er det vigtigt, at vi ikke skærer alle over en kam. Jeg skal jo ikke gøre mig til dommer over, hvorvidt de vil indføre et kalifat, bare fordi de selv siger, at de vil indføre et kalifat. Vel?«
Det må du vist uddybe lidt.
»Jamen, hvis vi nu sørger for at udstille de radikale imamer i fuld offentlighed, så vil vi svække dem. Man skal også passe lidt på med at sammenligne med nazismen, men man kan jo sige, at det var det samme, der skete med Hitler: Da han først fik rigtig meget opmærksomhed, gik hele hans bevægelse jo lidt i sig selv igen.«
Nej.
»Nejnej, men du forstår jo, hvad jeg mener, ikke?«
Det ved j…
»Du har vist ikke været konfirmand hos mig, hva’? *Fnis*. Nej, jeg mener bare, at hvis vi nu sørger for at gå i dialog med islam, så undgår vi at fordømme det. Hvor ville vi være henne, hvis vi skulle gå rundt og mene, at folk, der mener noget andet end os, mener noget andet end os? Bare fordi man er kristen og tror på den treenige Gud, betyder det jo ikke, at man ikke kan anerkende, at muslimerne også kan have ret, når islam fordømmer tanken om den treenige Gud. Hvis det var sådan, skulle folkekirken jo tage afstand fra islam, og hvor ville vi så være henne?«
Men i en af folkekirkens trosbekendelser (Den Augsburgske Bekendelse, UR) fordømmes islam jo netop af denne grund!
»Nej, det kan jeg ikke mindes, at jeg nogensinde har læst noget om. Det må du have misforstået. Haha! Men jeg mener bare helt grundlæggende, at man ikke skal være så overfladisk. Folk er ikke altid, hvad de giver sig ud for. Det er jo lidt ligesom med mig selv: I nogle belysninger ligner jeg lidt en abe, men det betyder jo ikke, at jeg er det, vel? Hihihihi.«
(Her mistede UR forbindelsen til den udsendte medarbejder, idet Peter Fischer-Møller greb ham og kravlede op på taget af Roskilde Domkirke. Et udvalg under Roskilde Stift overvejer lige nu, om UR-medarbejderen skal betale entré for sit ophold på kirketaget, ligesom folk betaler 60 kr. for at komme ind i kirken).
Kvinder og kvindagtige personer i hele verden ønskes tillykke med deres internationale kampdag, som Uetisk Råd støtter 100 %. Rådet betragter feminismen som et socialt eksperiment i fuld skala, der med held har dokumenteret rigtigheden af den årtusindgamle hypotese om, at kvinder er mentalt ustabile pga. hormonelle udsving.
Et godt eksempel herpå er “komikeren” Sanne Søndergaard, der har gjort det til en levevej at have konforme synspunkter om ligegyldige ting, som hun udbreder på Facebook og andre intellektuelle medier. På mange måder en inkarnation af selve feminismens ånd: en stor ballon, der taber varm luft under afgivelse af enten høje hvin eller pruttelyde, inden den slapt falder sammen.
Hovedreglen i moderne feminisme og andre smukke former for underbegavet identitetspolitik er, at køn ikke betyder noget som helst, hvilket er grunden til, at vi hele tiden skal tale om det og iscenesætte det, som om det betyder alt. Løsningen må være den svenske model, hvor man tilsviner både mænd og kvinder og alle øvrige varianter og mellempositioner ved at omtale dem som “hen”; hvis alle er utilfredse, og ingen har fået deres vilje, har konsensusdemokratiet vundet endnu en sejr.
I den forbindelse skal der lyde en særlig tak til KVINFO, der endda har opfundet en særlig feministisk videnskabsgren: feminologi (jf. astrologi, frenologi, natlogi, numerologi). KVINFO skal lovprises, fordi de ikke bare svigter i kampen for ikke-vestlige kvinders rettigheder, men også spilder skattemidler på livsvigtige projekter som “Kussomaten”. Der er desværre ikke tale om en maskine, som kan erstatte det kvindelige kønsorgan, men derimod om en automat, der har frembragt tusinder af elendige billeder af ligegyldige kvinders kedsommelige underliv. Onde tunger og andre organer ville måske indvende, at den amerikanske pornoindustri har udført et langt mere omfattende dokumentationsarbejde på dette felt og med langt mere tilfredsstillende resultater, men Uetisk Råd og alle feministiske organisationer skriger i bl.a. munden på hinanden, at det er forkert. Privat initiativ og feminisme udelukker nemlig hinanden, eftersom feminismen er identisk med socialismen, sådan som alle de attraktive lilla ble-typer fra 1970’erne længe har belært os om. Læseren husker sikkert slagordet “Kvindekamp er klassekamp” og andre paroler, der er faktuelt forkerte og derfor politisk korrekte.
Tanken lever stadig i bedste velgående, sådan som det for nylig blev illustreret af forslaget om, at staten skal betale for kvinders hygiejneprodukter. Argumentet – der lyder som noget, UR kunne have fundet på – er, at ikke alle er kvinder; derfor er det ikke rimeligt, at kun kvinder skal betale for deres hygiejneartikler. Den logiske følge bliver derfor, at alle ting, der ikke er fælles for alle, skal betales af alle; men da ting, der er fælles for alle, også skal betales af alle, må fællesskabet kort sagt betale for alt og må derfor også eje alt. Karl Marx ville klappe i sine hænder, men da han er død, er det nu kun Uetisk Råd, Dansk Kvindesamfund o.l., der klapper løs.
Det bedste ved den danske og vestlige udgave af feminismen er selvsagt, at den med fuld kraft udbreder den racistiske og sexistiske forestilling, at f.eks. kvinder i mellemøstlige ghettoer ikke bør have de samme rettigheder som andre kvinder, da dette ville være en krænkelse af deres (mænds) kultur. Den politisk korrekte vej til at skabe samme rettigheder for alle kvinder er derfor ikke at nedbryde islams magt i Mellemøsten, men at islamisere Vesten også. UR kunne ikke have sagt det bedre; men det behøvede vi jo heller ikke.
Menneskeheden er som en fugl. Den ene vinge er kvinderne, den anden er mændene.
Uetisk Råd, Dansk Kvindesamfund, Kvinfo og Manu Sareen udtrykker fælles begejstring over at erfare, at den person, der endte med at sprænge sig selv i luften under en af de franske politis antiterroraktioner, var kvinde.
Hasna Ait Boulahcen har dermed udkæmpet en fantastisk kamp for kvinders ligestilling inden for en vigtig vækstindustri som islamisk terrorisme – sprængfyldt af energi har hun slået et afgørende slag imod patriarkatet (og for kalifatet), idet »bomben detonerede med en sådan kraft, at hendes hoved og rygrad fløj ud af vinduet« (if. Berlingske).
Diverse kvinder og andre venstreorienterede mener, at det er et problem, at Folketingets ligestillingsudvalg kun er til pynt, som de siger.
Uetisk Råd er ikke enigt i, at det skulle være et problem: De kvindelige politikere er jo også bare til pynt, så det er vel kun rimeligt, at det samme gælder deres udvalg. Ti stille og knap op/ned, mener Rådet.
DR bringer et brevkasse-spørgsmål fra en ubegavet kvinde, der engang har været deprimeret, og som har taget på i forbindelse med depressionen. Hun vil gerne tabe sig, men vil beholde de store bryster, som hun har fået som resultat af sin fedme.
DR’s “ekspert” råder hende til alt muligt sludder om at træne og at huske at være glad. Uetisk Råd gider ikke høre på den slags vrøvl, og Rådet skærer derfor igennem: Du skal have implantater! Kvinders bryster er til for at behage deres mandlige omgivelser, og derfor er der ingen grund til at spilde tiden med zumba og andre homofile overspringshandlinger. Uetisk Råds analytikere har udarbejdet følgende handlingsplan:
Uetisk Råd har netop læst, at “internationale medier hylder Caroline Wozniacki”. Der tænkes uden tvivl på Listen fra Politikens iBYEN-tillæg, der 5. marts 2011 skrev følgende om Wozniacki:
Caroline Wozniacki
Selvsikker og på toppen af sit fag. Fantastisk rollemodel for alle kvinder. Især dem, der ikke gider betale skat i Danmark.
Uetisk Råd har tidligere udtrykt sin støtte til uetiske, polske sportsudøvere, så Rådet vil heller ikke tøve med at rose Wozniacki for at turnere rundt som dansk sportsstjerne, samtidig med at hun bor i skattelyet Monaco. I det hele taget bør alle sportsudøvere søge tilflugt i det monegaskiske skatteparadis. – Rådet har netop erfaret, at dette allerede er tilfældet. Jamen, så var der ikke noget.
Debatten raser: Skal samfundet bruge penge på overflødige kejsersnit? Nej, mener Uetisk Råd. Ethvert kejsersnit er overflødigt. Kvinder skal føde i smerte (1 Mos 3,16), og det skal ske uden for lægernes regi. At folk vælger at spytte børn ud, uden at deres feudalherre har bedt dem om det, må være deres eget problem, som bør ordnes i hjemmet på køkkenbordet.
Uetisk Råd anbefaler derfor et omgående stop for det offentliges servicering af kvinder i det hele taget. Kvinder skal ikke hjælpes, men opfylde mænds behov.
Uetisk Råd har tidligere rost danske universitetsstuderende for at drikke hæmningsløst og opføre sig fuldkommen uansvarligt, ligesom vi har givet danske forældre et klap på skulderen for at fralægge sig ethvert ansvar for, hvordan deres børn opfører sig. Vi vil derfor ikke tøve med også at bryde ud i jubel over de 350 gymnasieelever fra Christianshavns Gymnasium, der har smadret to hoteller i Prag:
“Der var nogen, som var hoppet gennem en væg, så den blev smadret og der lå smadrede flasker på gangene. (…) Der var bræk ud over det hele, smadrede flasker og der var endda en, som have lagt en lort op af en dør.” *
Det er sådanne folk, Danmark har brug for, hvis den uetiske fremtid skal sikres, mener Uetisk Råd, der med stor fortrøstning ser frem til et samfund, der ligesom det romerske vil gå i opløsning i dekadence og lade sig undertvinge af indtrængede folkemasser. Uetisk Råd tager de afklædte piger fra Christianshavns Gymnasium i hænderne (samt andre steder) og synger skål, thi i morgen skal vi dø!
*) Uetisk Råd har med vilje ikke rettet de grammatiske fejl i Ekstrabladets tekst, da vi elsker stupide journalister.